Thursday 13 September 2012

yoyo ku bermula lagik

Just now when aku nait atas penimbang ....Ya RABBBBIIIIII..... gajah ka anak hippo nok berada atas bahu aku ya, tiba tiba jak number ya 62.1!!! haaaa???? imagine jak dlm a week can nait sebegitu rupa huhuhuuhuhuuhuhuh....dalam hatiku tok tenty baan makan acaiberry ya.. dah orang padah makan gia ada risiko berat badanku merempit balit more than yang asal, lagikkkkkkk juak degil maok ngambik leka berangan maok badan ala jam pasir tanjong lobang sia... nahhh tangga kinek tok apa dah jadi..degil lina degil padan muka kau

SOOOO.. pada malam ini, 13.9.12.. saya naik saksi bahawasanya saya akan tidak makan nasik untuk satu minggu ini.. makanla apa apa yang lain selain dr nasik.. mee sup ka, roti canai ka, rumput depan opis sia ka, makan jak kenyang kenyang asal bukan melibatkan sepisis dak nasik ya.. I DECLARE WAR!!!!

Oh ... aku lupak .. marek i signed up for GYM kat beach republic sia.... lupak maok ngecek marriott brapa owh?

No comments:

Post a Comment