Tuesday 25 September 2012

First day after 6 years..i hit the gym!!

Today 25092012..kejap mcm bedebu jak keyboard tok`XCVB621/.,M BV .. (the effect of dustng keyboard ngan kain kecik)...ok go back to my topic, today 25092012 , after brapa lamak tahun gajah.. i step out from my comfort zone .. i hit the gym.... hhihihihi maka dah setengah bulan register, yang aku sik juak sampe sampe ke sia...

Eventho the place nang macam dari thailand terbang ke papua new guinea jaohnya from my house, aku still tertarik menarik dengan tempat ya..bukan main in the first place i was like "no point, minyak ku ajak dah setengah if ke sia everyday" then it occured to me i wont be going there tiap aripun.. and time register ya memang menarit gym nya ya.. pernah juak ku kesia but cuma masok ke tempat makannya..

and today jam 7.15 gia dr office nuju ke sia.. loya loya sik terasa dah sampe..tuka baju kat toilet maka ada nya pun shower room dlm gym ya..nama first timer tek nakkkk... nasib bait org kat kounter ya friendly.. so  tauk juak kita serba sikit gine dlm ya... but bila kmk orang masok ya tek penoh tempat basikal ya..aku target cuma mok main basikal, kos kurasa aku sik mampu main yang lain due to my health condition ..Talking bout it , i went back to my car ambik inhaler..tertinggal..

So bila i want back ada sigek nok pake jalan ya kosong.. maok juak ku try so aku pun naitttt.. uyo aku rasa five minute top kakya ku turun.. dah nyengeh nyawa... nona nad daniel wah hebat nang sik berenti.. oooo aku asal aku selamat.. in the mean time ada ku tengok sorang pempuan yang tengah cycle sia.. badan besa but kaki ya rabb alus ehhhhh!!! .. i make it clear here, im not memuji. CALIIIIII BAHHHHHHH... badan pumba kaki timon!! ooooo ya jangan jangan yang akan terjadi pada aku if i continue with my plan to kayoh the bicycle ya ajak!!!! ohh noooooooo mannnnn, i wont let it happen to me!!!! Lina dear... from now on if you go to the gym gik you have to masok jak pintu jalannnnnnn straight to the runner k.. no tuleh tuleh ke bicycle ya okeh otherwise orang akan think you are macam giant lollipop on a stick.!

So... day one... day two bila gik owh.. ? have to do it rajinly .. weekend kelak ngembak dak kids pegi swim sia awal pagi.. sha dah excited dah...hihihihiih..





2 comments:

  1. siney bah gym tok? teringin jua nk g gym..tp MALAS> hahah.

    Hi, kmk blogwalking ctok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihiih jalan jalan raon raon kata org tek nak kat blog..ya kat beach republic ya sia.nok kat luak ya..tepi esplanade..mun. Mok berenang ajak rm 3 jak..mun maok gym jd member sekali baya upon reg is 199 kakya bulan bulan seratus..best juak but mcm mala jak penoh bah..nok dak badan ala ala hulk ya semua kat atas training, kita nok cute cute tok debah sia..agaklah sia gak..tgk tgk ;)

      Delete