Saturday 27 October 2012

sunsilk and i

i dont have personal vendeta againts sunsilk tok. . but time ku nulis tok kan, nangggggg. . bebueh bueh atiku.  . .aku tauk ku nang sik ngam lalu ngan daknya tok. . . macam parang betemu pengasah,macam makanan ikan betemu ikan. .

first time ku make ya dolok,that was time baruk beranak ngan aboy. . time ya mak belikan. . .hhuhuhuhuhuh. mula okkkkk. . tapi kakyaaaa. . mula rambutku jadi macam akar bunga raya kaler merah. . hhuhuhuhuhh. .   time ya my hair pendek jak. . .tapi tetap juak sik kacak mun rambut dak mula jd pokok kat bakang hogwart sia. . . .

so pasya,lamakkkkkkkkkkkkkkk ku sik berhubung ngan sunsilk tok. . . putus hubungan.  . . . .

Dalam masa yaaa,banyak iklan iklan sunsilk yang best. . .  .but i know aku sik boleh ada hubungan ngan nya gik.   . sik sanggup ku kecewakan rambut ku buat kali kedua. . . aku dah berjanji ngan rambutku. . and aku bukan jenis yang memungkiri janji..

15.10.12.  . .  tengah tengah suk nangga tv,iklan sunsilk datang nayang dirik gik...

With 5 natural oils. . .

5 oilss?oils as in minyakkk.  . . . .

coconut. . .almond.    and tiga igek gik yang aku sik tauk. . . 

hhhhhhmmmm oils?oil kan umpama harry potter to voldemort,umpama zip kepada grease, umpama penyapu kepadadebu. . 

Hhhhhhmmmmm. . interesting. . . .ada ini bermaksud...  
.
.
aku dapat pake sunsilk?? ?

kan dolok maybe nya ada satum minyak jak ya maybe my rambut jadi akar rumbia. .  

now with 5. . . 

paling paling pun jadi macam  rambut kim kardashian kot. . .

whooooaaaaaaa. .  . kk  tuuuuuuu. .!!!!!!                          (tah dr sine. . . . )

So ari senen lepas,wit my  swinging monkey mood,i went  to watson.  .

and bought the shampoo. .

huhuhuhu. . .and waaaaa. .  . the next morning lalu laaaa aku tek rasa macam lam iklan..with my new shampoo and conditioner.. .

thennnnnn. . .. two days   later. . .

my hair look different . . .

bukan ala kim   kardashian

bukan ala elfira loy

huhuhuhu but   macam lady gaga pake wax gugok lam ayek parit tepi tiang letrik. . .!!!!!!!!!!

. huhuhuhuhuhuhu. . .

bila ku embak   ke kirik nya stay kat atas ya jak. .

bila ku ambak  ke atas nya gugok macam dalam iklan empuan berebut kat funfair ya. .

huhuhuhu
sik gugok terletak macam dolok gik. . .

TOLONGGGGG!!!!!!!!!

straight away  aku belari g bathroom

rupanya rambut aku maseh sik dapat terimak kehadiran si sunsilk ya. . .

now  today saturday. . my hair looks ok. . i still use sunsilk ya tek,but in addition if its own conditioner,i need to tambah gik bodyshop hair conditioner banyak and also stay in schwarzkopf conditioner..  .that much stronger product just to get my hair sik stray!

hhh hhhhmmmmm better ku berik jakla shampoo ya ngan puan sri ya.  . loba beli botol besa. . mun dak pun pake berik mandik lola ngan tesha kan. . hihihihihihi. . . .

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Post a Comment