Monday 12 March 2012

monster in me...

This past few days kan, ku rasa ada monster dalam aku.. ne sik even tiny thing can make me go haywire... emotionally stressed out or drained.. gia jadinya.. yang best nya time kerjaariya ku nangis indah.. tah apa apa just because daniel sebut semothing buat aku terasa lalu ariya, so i ended up dalam toilet half and hour and smearing all my make up..since its not me, its never been me like that, ya mudah ari ya daknya ingat aku cuma berak keras jak lam jamban ya...hhhmmmm... but dak dalam ya sedar, and aku pun sik tauk pa ku mok padah , ku cuma diam jak.. huhuhuhuuhuhu nang sik mok bekata pa pa gik... then tang tiba tiba ku start enjin then mula gik beloya and ketawak sik renti macam biasa.. ada gila sik...? bagus tuhan molah siang malam ada time sunset ada dawn tauk juak orang siang mok datang or malam mok jengok.. tok aku tek no info from sub..
And giaya juak kat rumah..and kasian nya zaralah... dahlah nya nang adik bongus denise the menace, kenak gik aku tiba tiba nait antu..nang besa mata jak aku, but sik sampe datang tanganlah.. ada sekali ya jak ku pukol betisnya cos nya buang poda sebotol..kaknya mabok encium bau poda ya lalu betapoknya..yang ku sik tahan ya cos aku pun kenak ampus juak terus. . terus ku suroh nya tido, nya nangis nangis tedah nya .. sekali tengok bila ku dah dudokbalit tepinya nya tang ada jak senyum.. eksen ku tuka ekspression mukaku gik, buat dek, nangis gik nya, tilitku giknya, senyum nya gik, hahahhahah cali anak ku ya..hhhhmmm mak ku madah shasha gaok cos sik pernah dimarah.. how can i marah her..she's just a baby...mun kita marah pun bukan nya tauk, lain kali polah gik..

Knowing that aku sik giya pande molah ku scare kedirik... mok juak cakap orang puteh.. yalah, tang ada jak nangis , tang ada jak ngamok, jangan jangan ada benda kan..? ne taukkkk... tang ada jak orang nganta pake molah kamek orang tok lintang pukang gik, bukan sik pernah kan...? so if its happen pun aku sik hairan, cuma aku harap harap siklah.. sepanjang hari tok bedoaku kat Tuhan so that i become my normal self.. mun ada orang niat jaik please show.. ada bbm di forward nono ariya nya madah baca surah al kautsar.. oh talking bout surah Al Kautsar.. time tok hujan... mun dibaca surah ya and mintak doa, insya Allah ..mun di izenNYA akan makbol...
As for me... i hope this is only a phase.. a week phase..cos i dont like aku like this.. boring eh..oooooo mungkin cos aku period mungkin kan? at least pms is a better reason then yang lain kan....
cute juak dak monsters tok oh... aku nok kaler purple yalah...

No comments:

Post a Comment