Sunday 2 October 2011

without sai..

i feel i m turning to ben10 since sai sik ada... bukannya apa..aku sik tahan bila sha muntah,lalu betuka jadi monster no tangan spuloh ya... dahlah nya sengaja muntah.. yrabiii nang sik tahan kuuu.. dolok ada sai atleast mun aku merepak nya ngemas nya,mun sik pun if nya merepak aku ngemas sha.. tok aku semua all in one ne sik jadi giaa...and later aku regret cos marah kan sha.. i never marah kan nya but this muntah thing really mentitanic kan aku..tadik timeku berik mandik time marah tesangkut gik cincin kat telinga nya.. ya rabi stop jantong ku terus denga nya nangis,... and tlinga nya berdarah.. terus pepa ku sik tauk apa mok polah. panic ku ...ya rabbiii... i ended up cying with her.. dlm nya sakit dlm ya juak nya sebut mommy.. can you imagine how i feel i that time.. tuhan jak tauk.. i really cannot hide and nangis in her arm.. sometimes when i cried malam malam cos rindu sai she took me in her little arm and hug me.. ya Allah...alhamdullilah atas permata yang kitak telah kurniakan pada kamek ya Allah.. lindungilah anak kmk daniel and sha and laki kmk ya Allah..alhamdulillah now when i really need a shoulder to cried on,my sha is always there...munkin nya sik faham ,but she can feel it cos she hug me mcm nya faham. she tried to comfort me tiap kali she saw me crying ..

No comments:

Post a Comment